Cursuri Oradea

S.C. PUBLIC EUROCONSULTING S.R.L.

la Cursuri Oradea reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre S.C. PUBLIC EUROCONSULTING S.R.L. - la Cursuri Oradea.


Suntem o agentie de prestari servicii care are ca obiectiv gasirea celor mai bune solutii pentru compania Dvs., atat in ceea ce priveste personalul, punandu-va la dispozitie solutii complete de personal, cat si in ceea ce priveste creare si consolidarea imaginii firmei Dvs.
Dorim sa cream relatii pe termen lung cu clientii nostri, pentru a intelege mai bine scopul si valorile acestora, pentru a le putea oferi servicii complete si de calitate. Suntem adeptii stabilirii unui dialog deschis, care sa se fructifice in rezultate pozitive.

Servicii

Marketingul direct va ajuta sa comunicati direct la tinta, beneficiind de urmatoarele avantaje:

    realizati o comunicare personalizata, de tip dialog, ce va permite o adaptare fina la dorintele clientilor dumneavoastra;
    este cel mai selectiv tip de comunicare, permitand o segmentare extrem de fina si precisa a pietei;
    prin marketing direct puteti vinde oriunde si oricui;
    este cel mai eficient instrument de fidelizare al clientilor dumneavoastra;
    este un mijloc de publicitate care nu presupune din partea dumneavoastra investitii financiare foarte mari;
    puteti calcula precis eficienta campaniei dumneavoastra, prin masurarea exacta atat a cheltuielilor dar mai ales a rezultatelor.
    in timp ce publicitatea traditionala se adreseaza unui public larg, fara un raspuns direct, marketingul direct se indreapta direct catre persoanele cu cel mai mare potential de a raspunde, realizandu-se astfel  o selectionare stricta a persoanelor/firmelor targetate;
    marketingul direct este axat pe vanzarea produsului, pe obtinerea de rezultate palpabile, nu pe construirea imaginii, a brand-ului, acestea fiind specifice publicitatii clasice;
    scopul oricarei campanii de marketing direct ramane de a aduce un profit final si de a consolida o relatie pe termen lung cu clientul, putandu-se obtine o evaluare exacta a rezultatelor la orice moment al desfasurarii campaniei;


Planul de marketing - este un document prin care sunt directionate activitatile de marketing si resursele unei întreprinderi, în vederea stabilirii si realizarii obiectivelor de marketing, în concordanta cu misiunea ei. Reprezinta materializarea procesului planificarii de marketing si, în acelasi timp, constituie cea mai importanta componenta a planului de afaceri, alaturi de planurile de cercetare-dezvoltare, aprovizionare, productie, personal si financiar, elaborate ulterior, pe baza obiectivelor si a strategiilor lui, de catre compartimetele corespunzatoare.
Planul de marketing reprezinta instrumentul de control al managerului cu privire la stadiul realizarii planului de afaceri al întreprinderii.

Serviciile desfasurate intr-un call-center pot lua urmatoarele forme:

- in-bound: serviciul in care consumatorul suna si comanda, cere informati...deci firma preia apelurile din exterior;
- out-bound: contactarea telefonica a consumatorilor de catre telemarketeri; de obicei se realizeaza pentru obtinerea unui raspuns/impresii finale din partea clientilor, in urma unei campanii de promovare ce contine si alte medii;
- voice messages: apeleaza la tehnologii speciale prin intermediul carora se trimit automat mesaje vocale catre persoanele din target; in acest caz nu mai este nevoie de operatori umani, mesajul fiind transmis cu ajutorul unui robot.